maandag 17 augustus 2009

91- Nieuwe Mobiel


Voor de mensen die mij kennen, Deze mensen weten dat ik 1 was met mij Nokia 6blablabla I
Ze weten ook dat ik hem al freaking 3 jaar had en dat hij al uit elkaar viel
ook weten ze dat ik heel creatief kan zijn met plakband en een mobiel
En ze weten
DAT IK HEM ALTIJD KWIJT WAS
maar die tijden zijn veranderd

hij heeft een nieuwe mobiel
Een superstandaard dingetje
De Samsung Star
I Have the black One

Tot nu toe ben ik er best nog wel op verliefd
en ik heb illegale spelletjes
Kijken of hij de NOKIA die 34356224x is gevallen kan vervangen

XoXo Peace Out

2 opmerkingen:

  1. Whaha hij is nice! Zeker omdat mijn BF hem ook heeft :p nee hoor grapje!

    DOBBELSTENEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Q, ik weet niet of ik je kan herkennen met een nieuwe mobiel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen