maandag 15 juni 2009

The Start At Day Zero

Zoals jullie hier zullen lezen zal dit het resultaat zijn van Kansloos vervelen en vervelende vrienden hebben
Ingredienten
1 Vriendin die je er toevallig mee zag en het leek je wel een leuk idee
1 Vriendin die jij wou overhalen en je heb jezelf er meteen ook mee overgehaald
1 Vriendin die VRESELIJK zeurt
En een creatieve geest waarmee je niks doet gewoon om het feit dat je te lui bent
Dan kom je dus op Day Zero
Wat moet ik doen?
Kort samen gevat.
Je maakt een lijst van 101 dingen. Die dingen moet je binnen 1001 dagen ( Das heel veel 2.75 jaar ) doen
Wat je niet haal daar krijg je een soort van straf voor. In mij geval zal dit zijn 0.50 of 1.00 euro doneren aan het goede doel per niet gemaakt puntje(hou me ook hieraan voor de mensen die me gaan volgen XD)
Wat zit er dan voor mij in???
101 Dingen die ik wil doen .. Een extra impuls. Een reden om het eens te doen. Of gewoon pure verveling
Wat het ook is

Ik Ben Q en ik zal de komende 1001 dagen jullie informeren en bloggen over mij Avonturen van Day Zero


Ik begin Dinsdag 16 Juni 2009 en Eindig op Dinsdag 13 Maart 2012

2 opmerkingen:

  1. Q! We gaan samen starten en eindigen op dezelfde dag!

    Veel succes met je Project!

    Kus Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YAAAAAAY! =D
    *voelt zich niet aangesproken*

    Succes met je project kerel! :'D

    xx Perzik

    BeantwoordenVerwijderen